torsdag den 24. november 2011

Fodboldafslutning/Football(soccer) Season End

Det er da dejligt, at min 12 årige søn har så stor tiltro til mine evner, at han lover at jeg kan bage en Hirtshals Kage, som hans fodbold hold kunne få efter årets sidste kamp. Det ville så måske bare have været endnu mere dejligt, hvis han huskede at fortælle mig om det mere end 2 dage før, han skulle bruge den!

Of course it is nice, that my 12 yo son has such faith in my abilities, that he promises that I can make a logo cake for his football team to have after their last game this season. It might just have been nicer if he remembered to tell me more than 2 days in advance!


Nu er (mange) logokager heldigvis forholdsvis nemme at lave, og jeg havde da også både fondant og den nødvendige farve hjemme, hvilket ligesom er en forudsætning, når man bor langt væk fra den nærmeste kagebutik og uden bil, for onlinekøb kræver altså lidt mere end 2 dages varsel. Men uden længere varsel, så måtte han stadigvæk nøjes med både købebunde og købefyld, og da jeg ikke selv smagte på den, så kan jeg (heldigvis) ikke udtale mig om kvaliteten af kagen :P

Luckily many logo cakes are relatively easy to make, and this was definately one of those, and I did happen to have both the fondant and the required colour, which is sort of necessary when you live miles away from the nearest cake decorating shop and don't have a car, since buying online requires a little bit more than 2 days warning. But due to the short time available, I went with the easy solution and used both storebought cake layers and filling, and since I didn't actually taste it myself, I (fortunately) can't comment on the quality :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar