mandag den 18. april 2011

Påskekage.

Jeg har bare gået og ventet på en undskyldning for at lave en påskekage, og når nu min mor kom på besøg i et par dage, så skulle det være:




Kagen er lagt sammen af Drømmekage-bunde med marcipan og chokolade, og fyldet er Baileys Fromage og Skovbær Fromage. Kagen er smurt op med Italiensk Marengs Smørcreme og overtrukket med fondant. Selv om begge fromager smager skønt, så er jeg ikke helt sikker på om jeg er vild med kombinationen. Synes måske de sloges lidt indbyrdes om at få min opmærksomhed....



Opskriften på Drømmekagebunde har jeg fra Kagekonen :

[drømmekagebunde.jpg]



Med alle de fridage der er i påsken, så ville det ikke forbavse mig om jeg fandt på flere undskyldninger for at bage snart... og måske også lave hjemmelavede påskeæg?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar