søndag den 29. juli 2012

Pynt på 5 minutter / Decorate in 5 minutes

Jeg har været ved at lege med en ny opskrift, men da jeg egentlig havde travlt med at pynte en anden kage, så blev der kun 5 minutter til denne her. Tænkte på min søster mens jeg lavede den, da hun for nyligt spurgte om jeg ikke laver nogen kager med spiselig pynt! Haha, vi kan egentlig ikke li' fondant her i huset (små ekstreme slikmunde undtaget), og det er jo egentlig synd med al den tid man bruger på at dekorere. Indtil videre er det dog ikke rigtig lykkes mig at finde velsmagende alternativer til fondanten, som også er nem at arbejde med.
I have been playing with a new recipe, but I was actually busy decorating another cake, so this one only got 5 minutes. I was thinking of my sister while I made it, since she recently asked if I didn't make any cakes with edible decorations! Lol, we actually don't like fondant in the family (except the young extreme sugarlovers ), and that is sort of sad, considering the time spent decorating.So far I haven't been able to find a tasty substitute for the fondant, which is just as easy to work with.


Kagen var lavet af en mazarinbund og 2 Lette lagkagebunde, fyldt med Pina Colada Creme og Jordbærmousse, og smurt op og pyntet med jordbær IMBC.
The cake was made of a marzipan cake layer and 2 classis sponge layers, filled with Pina Colada Creme and Strawberry Mousse, and crumbcoated and decorated with strawberry flavoured IMBC.

Mazarinbunden var lækker, men jeg vil alligevel lege lidt mere med opskriften, inden jeg lægger den ud.
The marzipan cake was tasty, but I still want to play around with the recipe some more before I post it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar