mandag den 26. marts 2012

Blog Award



Jeg har fået en blog award for anden gang. Første gang fik jeg den lige før jeg tog en lang pause fra bloggen, og det er endelig lykkedes mig at finde frem til den, der gav mig den: Kagermedmere, så tusind tak og undskyld at det næsten har taget et år at give den videre. Nu har jeg så fået en mere fra Christels Kageunivers og tusind tak til dig også.

Awarden fungerer på den måde:

Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Og så til spørgsmålene:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
For at have et sted at skrive om mine kager og søde sager. Jeg bruger den meget selv, da jeg har alle de opskrifter, jeg mest bruger til at ligge herinde. Desuden skriver jeg meget, om det der går galt, og det er altså ikke fordi jeg er en negativ person, men det jeg lærte allermest af, da jeg begyndte at lave kager (og gør det også stadigvæk), var af alle andres fejl, og dem skrives der ikke så meget om. Så jeg bruger den også selv til at huske, hvad jeg skal gøre anderledes en anden gang, hvis jeg laver noget lignende igen.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg følger mest kageblogs, men også andre kreative blogs og et par personlige blogs.

3. Favorit farve?
Støvet grøn. Og sort. Ikke nødvendigvis når det kommer til kager.

4. Favorit film?
Jeg ser utroligt sjælden en film mere end én gang, da jeg altid kan huske både størstedelen af handlingen og slutningen, og så er underholdningsværdien ikke så stor for mig mere. Eneste undtagelser har været ungdomsfilmene Dirty Dancing og Grease, som jeg så til de gamle videobånd næsten var slidt op. Hvis jeg skulle vælge en, så ville det være Sophie's Choice - selv om det er en film, jeg faktisk samtidig ville ønske, at jeg ikke kunne huske.

5. Hvilke land(e) drømmer du om at besøge?
Italen (selv om jeg har været der en kort tur) og Grækenland. Mest for at se ruiner :)

Jeg sender awarden videre til:
Tjah, jeg har valgt at sende den videre til 10 forskellige, da jeg har fået 2 awards.

Bines kager som blogger om mange forskellige slags kager. Hendes elefanter er populære :)
Christinas kager som godt nok har fået en award for nylig, men hun laver mange flotte kager, som absolut er et kig værd.
Cupcakeluv som både skriver om kager og lækker, krydret, pakistansk mad, hun laver.
DafiCake som også har fået en award for nylig, men som laver de flotteste, romantiske kager for tiden.
Helles kager som bruger mange forskellige teknikker. Bl.a. overfladepynt til chokolade.
ISusOgDus som laver nogen vildt flotte modelleringer på hendes kager.
lupe som modellerer én del for tiden til hendes kager.
Marias kager som arbejder med mange forskellige teknikker på hendes kager. Fx runout, sprøjter, 3-D m.m.
Mit Kage Eventyr som laver vildt flotte cupcakes og kager.
Rebeccas kager En blog med mange forskellig slags kager og opskrifter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar