lørdag den 28. januar 2012

Nye legesager/New Toys!

Så skal der leges! Selvom det tog 3 dage, før jeg havde tid til at åbne min pakke med nye legesager, så glæder jeg mig rigtig meget til at komme i gang igen. Pakken var stor (og tung, som pakkebudet syntes han burde advare mig om, idet han rakte den til mig), og fyldt med legesager til både mig og en veninde:

Time to play! Even though it took me 3 days to find time to open my parcel full with new toys, I am really looking forward to start playing with cakes again. The parcel was big (and heavy, which the delivery guy figured he should warn me about, as he passed it to me) and full of toys for both me and a  friend of mine:


Faktisk så har jeg allerede været i gang med at lege lidt, men glæder mig rigtig meget til at min veninde kommer og henter hendes del i næste uge - så skal vi nemmelig lege lidt sammen også :)

Actually, I have already been playing a little bit, but am really looking forward to my friend coming next week to pick up her share, as we have planned a playdate as well :)

2 kommentarer:

  1. Sikken en masse dejlige ting, så gælder det om at finde tid til at lege !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Ja, jeg bliver næsten som et barn juleaften, når sådan en pakke kommer - og jeg har lige så svært, som de har med at vente med at få lov til at lege!

    SvarSlet